Nézzük, hogy áll a kormányválság jelenleg, szombat délután.

Suchman Tamás már tegnap bejelentette, le kellene mondatni Gyurcsányt az mszp elnökségéről. Szekeres Imre venné át a párt irányítását. A jelenlegi állás szerint a miniszterelnök Kiss Péter lenne.

Ha ehhez még hozzá veszem Soros György lebukását, aki tavaly ősszel az OTP bedöntésére játszott, érdekes összeesküvés-elméleteket tudnék gyártani.

De nem akarok. Lesz elég elmeháborodott rajtam kívül elég..
 

Szerző: nyomasek_bobo  2009.03.28. 14:45 1 komment · 1 trackback

Címkék: gyurcsány kiss miniszterelnök soros szekeres suchman

A bejegyzés trackback címe:

https://bobo.blog.hu/api/trackback/id/tr911031289

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2009.03.28. 16:41:06

Meghal a cselszövő, dúl a rút viszály: Gyurcsánynak annyi Egy langyos-kellemes tavaszi szombaton miért is menne ki az ember kirándulni a természetbe, kit érdekelnek a bagzó nyulak, amikor nincs is annál szórakoztatóbb, mint ami zárt ajtók mögött, telefüst…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.03.29. 01:04:29

Rossz linkre kattintottam, nem akartam kiszedni. Bocsi

"Szerző: Vérszegény éjszakai dúvad

nü, pedig engem érdekelne egy ilyen elmélet, mert én ebből egyet sem tudok összehozni."

Már írom az elméletet, de bővítettem a kört.
süti beállítások módosítása